Ontvang nu jouw Black Friday stappenplan!

Meedoen aan Black Friday

Black Friday is een ideaal inhaakmoment om jouw producten of dienst onder de aandacht te brengen, zo kun je bijvoorbeeld een toffe actie bedenken die tijdens Black Friday geldt. Een denkfout die veel ondernemers maken is dat zij Black Friday slechts als een dag zien en daarom er niet aan mee doen. Het begint nu al, halverwege november, de aanloop er naar toe en gaat vaak door tot Cyber Monday(2 december). Zorg dat jouw actie niet stopt na Black Friday, pak het weekend erbij en knal nog een keer op Cyber Monday en speel daarna slim in op de feestdagen.

STOP MET OMZET MISLOPEN, 3 REDENEN WAAROM JIJ BLACK FRIDAY NIET OVERSLAAT:

  • Het is een manier om onder de aandacht van je doelgroep te komen: Al deze aandacht levert jou namelijk extra websitebezoekers.
  • Al deze (nieuwe) bezoekers zijn goed voor je naamsbekendheid
  • Extra sales, dankzij nieuwe of terugkerende klanten: Wellicht kun je van een klein percentage uiteindelijk wel een vaste nieuwe klant maken.

Het einde van het jaar is inzicht en Black Friday is dé manier om jouw omzet nog een flinke boost te geven! Hoe? Laat ons jou daarbij helpen. Wij hebben namelijk een speciale Black Friday stappenplan samengesteld ‘In 3 stappen extra omzet dankzij Black Friday’ waarin we in slechts 3 simpele stappen laten zien hoe makkelijk het kan zijn!

 

 Veel liefs,
Linda & Angela

Ontvang nu jouw Black Friday stappenplan!

marketing-roadmap-retreat-4-small

Vul je naam en e-mailadres, zodat we je een berichtje kunnen sturen >

Yes, gelukt! Je ontvangt als eerste een berichtje zodra we meer info hebben

meer bezoekers op website

Vul je naam en e-mailadres, zodat we je een berichtje kunnen sturen >

Yes, gelukt! Je ontvangt als eerste een berichtje zodra de startdatum bekend is.